Повернення Товару
Умови повернення та/або обміну товару регулюються Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Постановою Кабінету Міністрів України № 172, затверджено перелік товарів, що не підлягають обміну та поверненню, до яких зокрема належить і парфумерно-косметична продукція. Тому при оформленні замовлення Покупцю необхідно розуміти, що Товар не підлягає поверненню.Товари тих категорій, які підлягають поверненню та обміну, приймаються новими, без пошкоджень, в упаковці.Товари неналежної якості приймаються до відшкодування лише у разі фабричного браку, що підтверджується висновком експерта, який співпрацює з Продавцем.Повернення товару здійснюється за рахунок Покупця. Якщо доставка повернення не була оплачена Покупцем - Продавець не забирає Товар і не зможе оформити повернення коштів. Вартість товару буде повернена не пізніше ніж через 10 календарних днів з моменту оформлення повернення/обміну. Для оформлення повернення Продавець має отримати відправлений Покупцем товар та оглянути його.Кошти повертаються у безготівковій формі на картку чи розрахунковий рахунок Покупця. Для цього необхідно на електронну пошту продавця надати повні банківські реквізити для отримання платежу.